Žádné produkty
503 Kč
653 Kč
(-23%)
997 Kč
1 295 Kč
(-23%)
685 Kč
889 Kč
(-23%)
1 549 Kč
2 012 Kč
(-23%)
1 433 Kč
1 861 Kč
(-23%)
499 Kč
510 Kč
V této budově máme aktuálně výdejní místo Zásilkovny (výdej objednávek z e-shopu bez poštovného) a od 10.12.2019 zde byla otevřena i kamenná prodejna
Výhodné nákupy přímo od výrobců
Naše recenze z nákupního portálu
Díky této skvělé bělící pastě se můžete sebevědomě usmívat. Zubní pasta...
KRÉM PRO PŘIROZENOU ÚLEVU KLOUBŮ Upozornění: Tento nejprodávanější...
Doplněk stravy - ochrana buněk před oxidačním stresem, patentovaný...
Doplněk stravy - ochrana buněk před oxidačním stresem, patentovaný...
Doplněk stravy - Univerzální obranná aktivita přírodních vitamínů a...
Doplněk stravy - nejnovější trojfázový antiparazitární program.
Doplněk stravy z houby cordycepsCordyMax Cs-4 je vlastní normovaný...
Doplněk stravy. Rozchodnice růžová (Rhodiola rosea) je nová adaptogení...
Toužíte po krásném zlatavém opálení po celý rok? Pomocí Sunright Insta...
Doplněk stravy. Ideální přírodní produkt pro zdravý i nemocný trávicí...
Doplněk stravy - nápoj obsahující proteiny, rostliny, minerály, vitamíny...
Doplněk stravy - Česnek a reishi má unikátní složení, které kombinuje...
Naše recenze z nákupního portálu
Kanál iDnes RSS
Slevy a další výhody pro registrované zákazníky
Za NEJVÝHODNĚJŠÍ CENY v e-shopu mohou nakoupit jen klienti s plnohodnotnou REGISTRACÍ, což není tzv. RYCHLÁ OBJEDNÁVKA. Z registrace nevyplývají žádné závazky, ale jen další výhody jako např. přístup do neveřejných sekcí, využití slevových akcí a kuponů, sponzorské programy aj. nově připravované. Dle akumulované hodnoty všech objednávek se určitým klientům sekce s názvem "Pro pro VIP" v profilu zobrazuje a mohou výrobky v ní objednávat za bezkonkurenční slevy.
Publikováno: 2021-12-07 17:15:21
Kategorie: Z vývoje a tvorby webu
Sliby se mají plnit, a to ne jen o vánocích, tak nějak to zpívá ve své písničce Janek Ledecký, a tak jsem zpět a budu se snažit navázat na první článek o tom, jak to vidím s malými e-shopy v budoucnu, a co mohou klienti a příznivci právě malých e-shopů očekávat.
V minulém článku jsem uvedl několik důvodů, které mohly mít vliv na ztrátu titulu Heuréky "Ověřeno zákazníkem", podle kterého asi velká většina klientů cenového srovnávače nakupuje. Snažil jsem se posléze všechny důvody objektivně vyhodnotit a došel jsem k jednoznačnému závěru, že nejvíce se na ztrátě podepsaly zmenšující se investice do placené reklamy. Asi Vás hned napadne otázka, proč to dělám, když vím, že to mému podnikání škodí. Dále je odpověď, která myslím dává smysl, proč se tak děje.
Pokud investujete do placené reklamy smysluplně a se znalostí věci, tak jsou její výsledky přímoúměrné nákladům a s výší investice do ní zpravidla rozšiřujete klientelu, počet nákupů (obrat) a případný zisk. Ceny za všechny druhy reklamy zpravidla stále rostou, a já jsem nabyl dojmu, že si vlastně zákazníky kupuji, a jelikož nejsem na ekonomických výsledcích e-shopu existenčně závislý (mám další zajímavější, méně pracné zdroje příjmů), tak mi to začalo být tak trochu proti srsti.
Budu mít lepší pocit z toho, když nebudu muset produkty zdražovat právě o velké investice do reklamy, a pokud se budou klienti ke mně vracet, bude určitě to pro mě lepší vizitka, než si je kupovat.
Neberte tyto moje úvahy příliš vážně, nejsem vystudovaný ekonom, ve svém podnikání se řídím výhradně selským rozumem k čemuž nepotřebujete mít 2 vysoké školy, jednu vysokou školu v oblasti elektro sice mám, ale zastávám teorii, že v jednoduchosti je krása, což potvrzuje i vzhled mého e-shopu, který nevytvořil grafik, ale amatér, jako jsem já a svému účelu zatím slouží.
Zkusím tento článek zveřejnit i na neplacené stránce FB, ale jelikož nepodporuje placenou reklamu, ze které se vytvořil světový gigant, tak asi neprojde ani cenzurou a nebude ani zveřejněn. V případě, že se mýlím a uvidím, že to, o čem tu píši, někoho zajímá, tak v tom budu dál pokračovat. Děkuji předem za případnou vaší odezvu či přízeň v tom, že ztrácíte čas a celé jste to dočetli až do konce.
Naše recenze z nákupního portálu